środa, 4 czerwca 2014

Aussie Miracle Moist


Pewnie o tym nie wiecie ale należę  do portali testujących. 
Tym razem trafiło mi się do testowania Aussie Miracle Moist.

Otrzymałam:
• Szampon Aussie Miracle Moist 300 ml
• Odżywka Aussie Miracle Moist 250 ml
• Aussie 3 Minute Miracle Rekonstructor 250 ml
• Aussie Spray Miracle Moist 250 ml
oraz produkty do testowania dla znajomych.
 Powiem szczerze że produkt bardzo przypadł mi do gustu! 

Zalety:

-bardzo wydajny - już niewielka ilość pozwala na dokładne umycie głowy.
- włosy po użyciu stają się lekkie jak puszek
- włosy pięknie lśnią
- włosy wydają się być bardzo dobrze odżywione oraz nawilżone
- powodują że głowa dłużej jest świeża

Wady:

- to nie do końca mój zapach
-  cena regularna w sklepie jest dość wysoka - ZA TAKI PRODUKT TO JEDNAK NIE AŻ TAK WYGÓROWANA CENA 06.06.14 

A wy kiedyś używałyście ? co o nich sądzicie ?




7 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam z nimi do czynienia, ale kuszą

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj korzystałam, korzystałam... Są dostępne w promocji w Rossmannie, ja miałam Color Mate(do włosów farbowanych) i Volume(do cienkich włosów). Ogólnie szampony są ok. Zapach jest ok, w niektórych przypadkach podchodzi pod linię Loreal'a. Jeśli chodzi o cenę- hm, nie jest wygórowana- może dla mnie, ponieważ ja po prostu kupuję szampony właśnie z tej półki cenowej???
    Teraz w promocji chyba do 8czerwca są po 16,99(normalnie19,99) to większość z nas będzie mogła sobie wypróbować :)
    Jeśli chodzi o odzywki to najlepsza z tej firmy była odzywka w sprayu Miracle Recharge Frizz Remedy, a zwykła Volume(do cienkich włosów) bez jakichś wielkich rewelacji:) Odżywka w sprayu, pomimo,że jest nieco droższa(w promocji teraz po 19,99/normalnie24,99) starczyła na prawie 2 miesiące dość częstego stosowania.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja mam jakieś spaczone pojmowanie wysokich cen :)

      Usuń
    2. Cena jest tutaj akurat pojęciem względnym, zawsze rozumiem, jeśli dla kogoś 5zł to majątek a dla innego"grosiki".... Jeśli chodzi akurat o kosmetyki, a dokładniej o szampony, odżywki, lakiery, szczotki, suszarki- temacik mam w jednym paluszku- taka fryzjerska przygoda i fryzjerka w rodzinie:) Jeśli chodzi akurat o dana markę, dokładnie ten szampon i odżywkę, cena warta produktu:)))) Są szampony o niebo droższe, a wystarczają na mniej dozowań, lub nie są odpowiednio "złożone" do danych włosów:)))...

      Usuń
  3. Aussie jeszcze nie miałam, ale mam w planach je wypróbować, jak rozprawię się z zapasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj te zapasy:) ja mam cały zapas żeli pod prysznic!

      Usuń